Carrosserie
Ongevallen gebeuren, hoe oplettend u ook bent. En dan is het MIG Motors WONDERCAR-team er voor u!
Dankzij ons officiële WONDERCAR-label beschikken wij over enkele hypermoderne technieken om een snelle, kosteneffectieve maar toch milieuvriendelijke oplossing aan te bieden voor de reparatie van het koetswerk.
Wanneer onze WONDERCAR-carrosserie contacteren?
Verkoopt u uw wagen? Zorg dat hij in perfecte staat is. Zo verkoopt u hem makkelijker.
Rijdt u graag met een wagen die pico bello in orde is? Wij zorgen voor een onberispelijke carrosserie.
Lever jouw leasewagen in in de staat zoals je hem ontving.
Of het nu om kleine of grote schade gaat, of u nu verzekerd bent of niet, neem contact op met onze carrosserie om uw wagen te herstellen.
Onze carrosserie zorgt ervoor dat de volgende bestuurder met een nette wagen vertrekt.
Voor elk schadegeval een herstellingsprogramma.
Smart repair
Smart Repair is de verzamelnaam voor al onze snelle hersteltechnieken voor:
- de carrosserie van een wagen
- de velgen
- de ramen
- sommige interieurelementen (leder, stof, kunstleder, plastic)
Day repair
Als een traditionele carrossier drie dagen nodig heeft voor een herstelling, met of zonder vervanging van onderdelen, dan kan WONDERCAR hetzelfde werk in sommige gevallen binnen 1 dag doen.
Wij passen Smart Repair technieken toe op grotere schade, om zo de kosten en de hersteltermijn te drukken. Onze werkplaatsen zijn uitgerust met de nieuwste technologie en onze medewerkers zijn speciaal opgeleid in de recentste technologische innovaties.
Total repair
Een zwaarder ongeval gehad? Dan zijn er wisselstukken nodig om uw wagen te herstellen.
WONDERCAR herstelt alle merken met originele stukken, tegen de vastgelegde prijs en binnen de afgesproken timing. Zonder verrassingen. En omdat onze specialisten werken met de beste materialen blijft uw originele constructeursgarantie gewoon gelden.
De 6 onderdelen van het carrosserie-verhaal.
1. Het ongeval
U heeft een ongeval. Met of zonder tegenpartij: u dient steeds een aanrijdingsformulier in te vullen. Enkele tips hierbij:
- Neem foto’s met uw smartphone van de plaats van het ongeval en van de voertuigen.
- Noteer plaats en rijrichting van het ongeval
- Neem nota van naam en adres van eventuele getuigen
2. De aangifte
Uw verzekeringsmaatschappij of -makelaar moet op de hoogte worden gebracht van het ongeval aan de hand van het aanrijdingsformulier. U kan dit ook per mail opsturen. Samen met het formulier ontvangen zij ook graag de naam van de carrosserie waar u de wagen wenst te herstellen, dewelke u onderaan deze pagina terugvindt.
3. De foto expertise
Als MIG Motors de opdracht ontvangt van de verzekeringsmaatschappij of van u rechtstreeks, nodigen wij u graag uit met het voertuig om gedetailleerde foto’s te nemen van de schade. Dit is nodig om een zo correct mogelijk bestek op te maken voor u, voor de verzekering of voor de expert.
4. De afspraak
Wanneer we de goedkeuring ontvangen van de expert, wordt u gecontacteerd om een hersteldatum vast te leggen.
5. De herstelling
U brengt de wagen tot bij MIG Motors of wij komen de wagen ophalen. Ons WONDERCAR-team van experten gaat aan de slag voor u. Wij contacteren u zodra de wagen klaar is.
6. De factuur
Als U de goedkeuring geeft aan de verzekeringsmaatschappij zal de factuur rechtstreeks aan de verzekeringsmaatschappij aangeboden worden voor betaling, in plaats van aan U.
Bekijk de video
Carrosseriebezoek plannen?
Heeft u schade aan de carrosserie van uw wagen? Kom dan snel met ons in contact voor een op maat gemaakte oplossing! Weet dat u kan vertrouwen op het voltallige MIG Motors WONDERCAR-team.